27 Ekim 2015 Salı

Ben Senin Resmine Aşığım…





“Ben senin resmine aşığım. Ben senin resmine değil de sana aşık olsaydım o zaman ne olacaktı? Belki bir kere bile bakmayacaktın yüzüme. Belki de alay edecektin sevgimle. Halbuki resmin bana dostça bakıyor ve ebediyen bakacak.”

Bir insan gördüğü bir resme aşık olabilir mi? Elbette olabilir çünkü insan o resme bakarak duymak istediklerini duyar, görmek istediklerini görür, yaşamak istediğini yaşar. Gerçek hayatta söyleyeceği bir söze, yapacağı bir eyleme, ona duyduğu sevgiye karşılık bulamama ihtimali varken o  insanın resmine bakarak gülümsemesinden istediği cevabı çıkarır ve mutlu olur. Kendi dünyası içerisinde onu yaşatır, ona bir alan yaratır. Kendisindeki o boşluğu onun resmiyle istediği gibi doldurur.  Çünkü o resimdeki sevdiğini de kendisi seslendirmektedir ve olmasını istediği, hayal ettiği şeyi sanal da olsa her şey zinhinde oynatır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder