2 Haziran 2016 Perşembe

Yurtdışına Gidebilmek



“Üniversite bittikten sonra kısa süre işsiz kalınca hemen “yurtdışına gideceğim” demiştim. İnsanlarla ne yapacağımı konuşurken tek şey çıkıyordu ağzımdan; “Yakında ben zaten yurtdışına gideceğim”. Yurtdışı yurtdışı deyip duruyordum ama yurtdışının tam olarak neresi olduğu ve oraya nasıl gideceğim hakkında en ufak bir bilgim yoktu. Amerika mı, İngiltere mi, Norveç mi, Fransa mı neresiydi gitmek istediğim yer? En ufak bir fikrim yoktu. Yurtdışı olsun yeterdi, her yer olabilirdi.”
               
Mezun olduktan sonra insan ne yapacağını konusunda kararsız kalıyor. Eğer hiçbir plan yapmamışsanız mezuniyet sonrası için kararsızlık beyninize oturuyor. Ben de yurtdışına gidicem ben ya diyordum ama bir türlü gidemedim. Gidemedim ama şunu öğrendim öyle gidiyorum demekle, yurtdışına gi-di-le-cek demekle gidilmiyor. Bir arkadaşım da yurtdışına gitmek için bir şirkete mail göndermişti ama hala cevap bekliyor. Üstelik bir tanıdığı yardımcı olacaktı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder