18 Kasım 2015 Çarşamba

Ali Paşa Hanı




İlk kez Genco Erkal’ın sergilediği Yaşamaya Dair oyununu izlemek için gittiğimde bu güzel yerle tanıştım. Oyuna gitmeden önce kafamda bazı soru işaretleri vardı. Acaba nasıl bir yer, bir oyunu sergilemek için ideal bir yer mi diye sordum kendime. Çevremden aldığım bilgiler ışığında bu soruların yanıtlarını az çok buldum ama yine kendi gözlerimle görmeden emin olmak istemedim. 

Oyun başlamadan önce uzun süre hanın içinde olmanın verdiği huzura kendimi bıraktım diyebilirim. Beklediğimizden daha fazlasıyla karşılaştım. Genco Erkal’ın uğraşları sonucu restore edilerek öyle güzel bir ortam yaratılmış ki hem o güzellik içinde gözlerinizi kapatarak hayallere dalabiliyorsunuz hem de sahneye yakın olmanız nedeniyle sergilenen oyunun tadına varabiliyorsunuz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder